PINSERIT-LEHTI

Anna palautetta

Kerro, mitkä jutut miellyttävät, mitä haluaisit nähdä enemmän ja mikä oli mielestäsi turhaa.

VASTAA LOMAKKEELLA: https://forms.gle/pvcVMTRKP11FoGjG9

Pinserit-lehti on rotujärjestömme jäsenlehti, jota julkaistaan yhdessä muiden pinserirotukerhojen kanssa. Pinserit-lehti  ilmestyy neljä kertaa vuodessa. Pinserit-lehti toimii www-sivujen ohella yhdistyksen virallisena tiedotuskanavana.

Pinserit-lehti on kaikkien  jäsenten yhteinen lehti. Lehdessä julkaistaan mielellään jäsenten kirjoituksi ja valokuvia- näin saamme monipuolista luettavaa.  Voit ehdottaa myös aiheita, joista olisi kiinnostava lukea lisää.

Pinsertit-lehti on myös facebookissa.

VALIO- JA LUOKKANOUSUTULOKSET

Lehdessä julkaistaan vahvistetut uudet valioitumiset, tittelit sekä koulutustunnukset ja agilityn luokkanousijat. Jäsenille ilmoitus on maksuton. Ilmoitus tehdään lehden vastaaville sähköpostitse ja sen tulee sisältää seuraavat tiedot:

Valioituneista tai voittaja tittelin saaneista koirista julkaistaan: kuva, koiran nimi ilman titteleitä, kasvattajan ja omistajan nimet sekä uudet, vahvistetut tittelit.

Muuten ansioituneista koirista julkaistaan: kuva, koiran nimi ilman titteleitä, kasvattajan, omistajan ja ohjaajan nimet, laji, uusi luokka, uudet tittelit tai koulutustunnus.

Ilmoitukseen liitettävän kuvan tulee olla riittävän hyvälaatuinen. Tyypillisesti painotyöhön sopiva kuva on tarkkuudeltaan 300 dpi. Esimerkiksi Facebookista tai nettisivuilta kopioidut kuvat eivät yleensä sovellu painotyöhön, koska niissä on liian vähän pikseleitä. Kuva tulee liittää sähköpostin liitteeksi.

MUISTOILMOITUKSET JA SYNTYMÄPÄIVÄT

Lehti julkaisee jäsenten omistamien koirien muistoilmoitukset maksutta 1/4 sivun koossa. Jäsenet saavat myös yhden maksuttoman 1/4 sivun ilmoituksen koiran täytettyä 10-vuotta. Koiran saavutettua 15-vuoden iän, ilmoitus on jäsenille maksuton vuosittain. Suuremman koon mainokset ja toistuvat ilmoitukset ovat jäsenille omakustanteisia.

ILMOITUSHINNAT JA ALENNUKSET

Jäsenalennus 50 % kaikista muista paitsi kansien ilmoituksista.

HUOM! Ilmoitukset maksetaan etukäteen.

Lehden pankkiyhteys: Danske bank, FI90 8146 9710 3146 33

Toimita maksukuitti aineiston mukana.

TOIMITUSTIEDOT JA LEHTIMATERIAALI

Pinserit-lehden vastaavina toimivat  Sanna Laitinen ja Susanna Mustola.

Lehtimateriaali lähetetään osoitteeseen pinseritry.lehti[at]gmail.com

OSOITTEENMUUTOKSET

Kun muutat, muista päivittää uusi osoiteesi! Osoitetiedot voi itse päivittää jäsensivujen kautta tai olemalla yhteydessä jäsensihteeriin.

Jäsensihteeri Kirsi Kilpeläinen: kirsukilpelainen[at]gmail.com

JULKAISUPOLITIIKKA

Kirjoittaja antaa luvan artikkelinsa lainaamiseen muissa julkaisuissa ja kotisivuilla, kun nimi ja lähteet mainitaan. Jos kirjoittaja haluaa kieltää tämän, artikkelin lopussa tulee lukea ”Julkaisu kirjoittajan luvalla”,  jolloin uudelleenjulkaisu vaatii henkilökohtaisen luvan.

AINEISTOPÄIVÄT 2024

Lehti nro 1