Pinserit-lehti

Pinserit ry julkaisee jäsenlehteään yhdessä muiden pinserirotukerhojen kanssa ja jokaisessa lehdessä on tilaa Pinserijutuille.

Pinserit-lehti  ilmestyy neljä kertaa vuodessa ja jaetaan postitse jäsenille. Lehdessä julkaistaan ajankohtaiset uutiset ja tiedotteet sekä kilpailutulokset.

Jäsenistö voi lähettää valio- ja luokkanousutuloksista kuvan kanssa maksutta lehteen.

Lehti julkaisee jäsenten omistamien koirien muistoilmoitukset maksutta 1/4 sivun koossa. Jäsenet saavat myös yhden maksuttoman 1/4 sivun ilmoituksen koiran täytettyä 10-vuotta. Koiran saavuttettua 15-iän, ilmoitus on jäsenille maksuton vuosittain.

Muista ilmoituksista jäsenet saavat 50% alennuksen.

Lehdessä julkaistaan mielellään jäsenten kirjoituksi ja valokuvia. Voit ehdottaa myös aiheita, joista olisi kiinnostava lukea lisää.

Toivottamme  asiasta kiinnostuneet jäsenet tekemään lehteä meille kaikille!

Pinsertit-lehti on myös facebookissa.

Toimitustiedot 2024

Lehtiaineisto:

Pinserit lehtimateriaali lähetetään toistaiseksi pinserit ry:n hallitukselle osoiteeseen  pinserit.hallitus  [at] gmail.com

Palstanpitäjä: Maria Salmi

heramintunkennel[at]gmail.com

Palstanpitäjä pitää Pinsereiden rotupalstaa ja kirjoittaa ajankohtaisista asioista lehteen. Mikäli sinulla on vinkkejä hänelle, laita viestiä!

Osoitteenmuutokset : Jäsensihteeri Susanna  Mustola

susannamustola2[at]gmail.com

Kun muutat, muista päivittää uusi osoiteesi Jäsensivuilla tai jäsensihteerin kautta.

Aineistopäivä 2024

Lehti nro 1